Newsgroups   fantastik.aktiv   Reply   Preferences   Help

Subject: Re: Fantasticon 2019
From: sorensonian [at] gmail.com (Tue Sorensen)
Date: Sep 01 2019 20:18:33

Jeg kommer faktisk kun lørdag - eller har i hvert fald kun købt billet til
lørdag. Hvis jeg skulle komme de andre dage ville det kun være i begrænset
tidsrum, og kun hvis jeg ikke skulle betale yderligere billetter (jeg har
ufattelig få penge).

- Tue

On Sun, Sep 1, 2019 at 6:56 PM Flemming Rasch <fantastiknews [at] flasch.dk>
wrote:

> Det lyder godt! Kommer du alle tre dage? (Samme spørgsmål til Tue).
>
> Flemming

> Urkraft
> tiden.

> flemmingrasch [at] hotmail.com>

> passe
> interesseret i
> eller

Aug 29  v Re: Fantasticon 2019  Tue Sorensen
Sep 1  `T Re: Fantasticon 2019  Andreas Søe
Sep 1  .`T Re: Fantasticon 2019  Flemming Rasch
Sep 1  ..`- Re: Fantasticon 2019  Tue Sorensen