Newsgroups   fantastik.aktiv   Reply   Preferences   Help

Subject: Re: Fantasticon 2019
From: sorensonian [at] gmail.com (Tue Sorensen)
Date: Aug 29 2019 13:25:12

Jeg regner med at have en Urkraft-stand, og hvis vi kan kombinere Urkraft
og Fantastik (+ det løse!), så kan jeg godt stå i standen en del af tiden.
Jeg regner dog også med at jeg skal se (og evt. være deltager på) nogle
programpunkter.

- Tue

On Tue, Aug 27, 2019 at 10:33 AM Flemming Rasch <flemmingrasch [at] hotmail.com>
wrote:

> Hej aktive medlemmer
>
> I weekenden 21-22 september, inklusiv fredag d. 20/9 sidst på
> eftermiddagen og aftenen, vil der blive afholdt Fantasticon, samme sted som
> de sidste par gange. I den forbindelse får vi brug for folk til at passe
> Fantastiks stand, og til at stå for indtjekning. Hvis du er interesseret i
> at hjælpe til, bare en time eller to vil hjælpe, så giv besked her eller på
> Fantasticons Facebook-side.
>
> Flemming Rasch
> Formand
>
> Fantasticons hjemmeside: Fantasticon.dk
> [...]

Aug 29  v Re: Fantasticon 2019  Tue Sorensen
Sep 1  `T Re: Fantasticon 2019  Andreas Søe
Sep 1  .`T Re: Fantasticon 2019  Flemming Rasch
Sep 1  ..`- Re: Fantasticon 2019  Tue Sorensen