Newsgroups   fantastik.cafe   Reply   Preferences   Help

Subject: Re: Cafe-møde på lørdag d. 20/7
From: stigwj [at] gmail.com (Stig W Jørgensen)
Date: Jul 16 2019 22:35:32

Hej Fantastik- og månelandingsfans

Jeg er p.t. ikke på facebook og sætter stor pris på, at mailinglisten er
oppe igen. Jeg har før haft vanskeligt ved at tilgå nyhedsgruppen, men nu
ser det ud til at fungere for mit vedkommende.

Jeg regner med at fejre 50-årsdagen for månelandingen lidt sammen med min
søn på lørdag, og har sonderet (pun intented), hvad der er af
arrangementer, men det ser lidt pauvert ud. Teknisk Museum i Helsingør har
et arrangement på dagen, men det henvender sig vist mest til familier med
(mindre) børn. Jeg regner med, at vi tager ind og ser Apollo 11 i Empire
Bio i løbet af dagen og ellers selv hygger med en månepizza, men lad mig
endelig høre, hvad der eller er/bliver af arrangementer.

PS: Dagens smagfulde og nødvendige indkøb:
https://www.instagram.com/p/Bz-Qct5B550/

bedste hilsner, Stig

Stig W. Jørgensen
Byengen 227A
DK-2980 Kokkedal
mobil 29 29 24 71
email: stigwj [at] gmail.com

Den tir. 16. jul. 2019 kl. 21.58 skrev Tue Sorensen <sorensonian [at] gmail.com>:

> D. 20. juli er jo 50-årsdagen for månelandingen. Vi er nogle stykker på
> Facebook og Meetup som forsøger at lave et arrangement samme aften, fordi
> vi synes det burde markeres lidt tydeligere. Vi ringer lige nu rundt til
> cafeer for at høre om de kan lægge væg til noget stemningsfuld
> rumfarts-projektion - Asta er også en af de muligheder, vi kigger på. Men
> det er altså også muligt at vi vælger et andet sted. og dér ville vi
> selvfølgelig også gerne have så mange månelandings-fans som muligt til at
> komme. :-) Men vi er selvfølgelig ret sent ude og laver det desværre med
> [...]

Jul 16  v Re: Cafe-møde på lørdag d. 20/7  Tue Sorensen
Jul 16  `- Re: Cafe-møde på lørdag d. 20/7  Stig W Jørgensen