Newsgroups   fantastik.sciencefiction   Reply   Preferences   Help

Subject: Re: The Rain
From: andreas jensen soe [at] yahoo.com (Andreas Søe)
Date: May 06 2018 07:48:59

Jeg syntes at der mangler lidt menneskeligt forfald i den. De to søskende har levet i en bunker i seks år men de har ikke været til tandlægen i seks år. Så ville de have problemer med deres tænder. The Road var bedre til at vise dette. Folk bliver jo som stenaldermennesker igen.

kenneth krabat skrev:
> Har gået og ventet på den. Og har stadig tænkt mig at se den
>
> Men bare til historiebøgerne: Forleden så jeg en lang berigtigelse af
> oprindelsen til THE RAIN - 400 mennesker, som gennem nogle år havde
> arbejdet

> på at lave en sådan serie, som mener at produktionsselskabet bar THE RAIN
> har nuppet hele fortællingen. Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde det igen,
> damn.
>
> kenneth
>

> Poet At Large
> krabat.menneske.dk
> bit.ly/KrabatWorks

May 5  v The Rain  Andreas Søe
May 5  `T Re: The Rain  kenneth krabat
May 6  .`T Re: The Rain  Andreas Søe
May 6  ..+- Re: The Rain  Andreas Søe
May 6  ..`T Re: The Rain  kenneth krabat
May 7  ...`- Re: The Rain  Andreas J. Søe