Newsgroups   fantastik.sciencefiction   Reply   Preferences   Help

Subject: Re: The Rain
From: andreas jensen soe [at] yahoo.com (Andreas J. Søe)
Date: May 07 2018 12:15:40

Der er en dame jeg kender som siger at det er motorvejen ved Kildedal som de har brugt. Den er ikke færdig endnu og de kunne derfor bruge den til tv-serien.

Jeg fandt dette. Kan det være dette? https://fdm.dk/nyheder/2017-10-motorvej-klar-til-25000-bilister

kenneth krabat wrote:
> [...]

> sukkerbrødsserie, der tilfredsstiller et bestemt segment - vi vil også på
> banen og have success - snarere end at fortælle en reel forfaldshistorie,
> netop som The Road, som du nævner. Jeg ved ikke, om de kommer til at bruge
> en bil på et tidspunkt, men brændstof virker f.eks. ikke længere efter
> ganske kort tid. Det vil desværre nok være den slags ting, jeg vil sidde og
> se efter.
>
> Men ser frem til København i forfald. Ligesom QEDA - min by under vand -
> så,

> hvordan ser København ud, når ingen elsker den længere? :-)

>>> damn.

May 5  v The Rain  Andreas Søe
May 5  `T Re: The Rain  kenneth krabat
May 6  .`T Re: The Rain  Andreas Søe
May 6  ..+- Re: The Rain  Andreas Søe
May 6  ..`T Re: The Rain  kenneth krabat
May 7  ...`- Re: The Rain  Andreas J. Søe