Newsgroups   fantastik.sciencefiction   Reply   Preferences   Help

Subject: Re: The Rain
From: andreas jensen soe [at] yahoo.com (Andreas Søe)
Date: May 06 2018 07:51:57

Det er meget sejt at vise en post-apokalyptisk Tivoli-indgang og et post-apokalyptisk Ørestad.

Andreas Søe skrev:
> Jeg syntes at der mangler lidt menneskeligt forfald i den. De to søskende
> har levet i en bunker i seks år men de har ikke været til tandlægen i seks
> år. Så ville de have problemer med deres tænder. The Road var bedre til at
> vise dette. Folk bliver jo som stenaldermennesker igen.

>>> de

May 5  v The Rain  Andreas Søe
May 5  `T Re: The Rain  kenneth krabat
May 6  .`T Re: The Rain  Andreas Søe
May 6  ..+- Re: The Rain  Andreas Søe
May 6  ..`T Re: The Rain  kenneth krabat
May 7  ...`- Re: The Rain  Andreas J. Søe