Newsgroups   fantastik.videnskab   Reply   Preferences   Help

Subject: Re: Liv i rummet?
From: fantastiknews [at] flasch.dk (Flemming Rasch)
Date: Nov 30 2017 12:05:30

Hvis jeg skal gætte på hvor de bakterier kommer fra, så gætter jeg på den "fremmede" planet der ligger nogle få hundrede kilometer under ISS. Men interessant at bakterier kan overleve uden på en rumstation. Man kunne frygte at hvis der engang findes liv på Mars, er det noget vi selv har taget med, som har bredt sig.

Flemming

Olav M.J. Christiansen wrote:
> Måske har man fundet liv udefra på ISS:
>
> http://www.independent.co.uk/news/science/alien-life-bacteria-space-interna

> ional-station-bacteria-cosmonaut-astronaut-russia-a8080036.html
>
> Olav

Nov 30  v Liv i rummet?  Olav M.J. Christiansen
Nov 30  `T Re: Liv i rummet?  Flemming Rasch
Nov 30  .`T Re: Liv i rummet?  Asmus Koefoed
Nov 30  ..`- Re: Liv i rummet?  Tue Sorensen