Newsgroups   fantastik.videnskab   Reply   Preferences   Help

Subject: Re: Liv i rummet?
From: sorensonian [at] gmail.com (Tue Sorensen)
Date: Nov 30 2017 15:27:58

Om liv er fra Jorden eller rummet må da være fuldstændig klart når man
undersøger det genetisk. Hvis det er tydeligt beslægtet (eller identisk)
med liv fra Jorden, så er det jo nok fra Jorden, mens liv fra andre steder
vil have en ganske anderledes evolutionshistorik.

- Tue

> Frygten for at 'smitte' Mars er faktisk så stor at vi har problemer
> med at finde liv, da vi ikke rigtig kan undersøge de steder vi
> forventer der er størst chance for liv pga Planetary Protection. Lidt
> et catch 22
>

> _________________________________
> Contact me privately, encrypt using PGP.  https://mailvelope.com
> (Windows) or http://gpgtools.org (Mac) using my public key below
>
> http://www.asmus-koefoed.com/wp-content/uploads/2017/01/
> Asmus-public-key-2017.asc

> taget

> bacteria-space-internat

Nov 30  v Liv i rummet?  Olav M.J. Christiansen
Nov 30  `T Re: Liv i rummet?  Flemming Rasch
Nov 30  .`T Re: Liv i rummet?  Asmus Koefoed
Nov 30  ..`- Re: Liv i rummet?  Tue Sorensen