Newsgroups   fantastik.videnskab   Reply   Preferences   Help

Subject: Re: Liv i rummet?
From: asmus.koefoed [at] gmail.com (Asmus Koefoed)
Date: Nov 30 2017 14:05:52

Frygten for at 'smitte' Mars er faktisk så stor at vi har problemer
med at finde liv, da vi ikke rigtig kan undersøge de steder vi
forventer der er størst chance for liv pga Planetary Protection. Lidt
et catch 22

_________________________________
Contact me privately, encrypt using PGP.  https://mailvelope.com
(Windows) or http://gpgtools.org (Mac) using my public key below

http://www.asmus-koefoed.com/wp-content/uploads/2017/01/Asmus-public-key-2017.asc

> Hvis jeg skal gætte på hvor de bakterier kommer fra, så gætter jeg på den
> "fremmede" planet der ligger nogle få hundrede kilometer under ISS. Men
> interessant at bakterier kan overleve uden på en rumstation. Man kunne
> frygte at hvis der engang findes liv på Mars, er det noget vi selv har
> taget

> med, som har bredt sig.
>
> Flemming

Nov 30  v Liv i rummet?  Olav M.J. Christiansen
Nov 30  `T Re: Liv i rummet?  Flemming Rasch
Nov 30  .`T Re: Liv i rummet?  Asmus Koefoed
Nov 30  ..`- Re: Liv i rummet?  Tue Sorensen