Newsgroups   fantastik.cafe   Reply   Preferences   Help

Subject: Re: Cafe-møde på lørdag d. 20/7
From: sorensonian [at] gmail.com (Tue Sorensen)
Date: Jul 16 2019 21:58:37

D. 20. juli er jo 50-årsdagen for månelandingen. Vi er nogle stykker på
Facebook og Meetup som forsøger at lave et arrangement samme aften, fordi
vi synes det burde markeres lidt tydeligere. Vi ringer lige nu rundt til
cafeer for at høre om de kan lægge væg til noget stemningsfuld
rumfarts-projektion - Asta er også en af de muligheder, vi kigger på. Men
det er altså også muligt at vi vælger et andet sted. og dér ville vi
selvfølgelig også gerne have så mange månelandings-fans som muligt til at
komme. :-) Men vi er selvfølgelig ret sent ude og laver det desværre med
meget kort varsel. Jeg melder tilbage når vi har fundet ud af noget konkret.

- Tue

On Tue, Jul 16, 2019 at 9:45 PM Flemming Rasch <flemmingrasch [at] hotmail.com>
wrote:

> Så skulle cafe-listen virke igen. Med det forbehold at den er mere sårbar
> overfor spam end tidligere, så det er muligt vi bliver nødt til at lukke
> den igen.
>
> Indlæg bliver koordineret med news.fantastik.dk. Det fungerer dog ikke
> helt perfekt (endnu).
>
> Når jeg nu er ved cafe-listen, så husk at der er cafe-møde nu på lørdag d.
> 20/7 på Cafe Asta, Valby.
>
> Flemming

Jul 16  v Re: Cafe-møde på lørdag d. 20/7  Tue Sorensen
Jul 16  `- Re: Cafe-møde på lørdag d. 20/7  Stig W Jørgensen