Newsgroups   fantastik.marked   Reply   Preferences   Help

Subject: Hvad er der sket med Tom's bogmarked?
From: krabat [at] menneske.dk (krabat)
Date: Feb 14 2017 13:20:01

Har han lukket det?

Jeg opgav at forsøge at forhandle med ham, da han i udsalgsøjemed satte sine priser "lidt" ned. Og han blev vist vred på mig for at kommentere på det. Men som han selv sagde: Jeg er 84 og vil gerne af med det hele.

Åbenbart blot ikke lige med det samme?

Feb 14  v Hvad er der sket med Tom's bogmarked?  krabat
Mar 8  +- Re: Hvad er der sket med Tom's bogmarked?  Olav M.J. Christiansen
Mar 8  `T Re: Hvad er der sket med Tom's bogmarked?  Flemming Rasch
Jul 26  .`- Re: Hvad er der sket med Tom's bogmarked?  Flemming Rasch