Newsgroups   fantastik.spil   Reply   Preferences   Help

Subject: The Park
From: andreas jensen soe [at] yahoo.com (Andreas Søe)
Date: May 06 2018 19:48:55

The Park stammer fra MMO'en The Secret World. The Secret World er ret godt til at fortælle historier i. The Park er en udklippet del af The Secret World.

Det er fra Funcom og fra 2015. Det er et horrorspil, hvor en mor mister sit barn i en forladt forlystelsespark. Hun leder efter ham og spillet skifter til at være om natten mens hun kommer op af rulletrappen til parken.

Historien er fortalt i brudstykker. Man går rundt forskellige steder i parken og oplever noget uhyggeligt. Man læser ind i mellem sedler for at få mere af historien. Der var specielt en horrorsekvens som var meget uhyggelig. Parken er mørk og dyster.

The Secret World er en MMO, hvor der tre faktioner kæmper om magten og mod fantastiske væsner som noget ud af Lovecraft men det er der ikke med her. Det er bare parken og at finde sønnen. Man kan eventuelt kalde på ham og få et hint om hvor man skal gå hen derefter.

Jeg syntes spillet var rigtigt kort. Det tager 3-4 timer. Det var en god oplevelse særligt da det var en kold og mørk nat jeg spillede det i. Hvis man kan få det på tilbud, er det et godt tilbud. Jeg er stor fan af norske Funcom og kan lide det som de laver.

May 6  o The Park  Andreas Søe