Newsgroups   fantastik.spil   Reply   Preferences   Help

Subject: J.U.L.I.A.: Among the Stars
From: andreas jensen soe [at] yahoo.com (Andreas Søe)
Date: Mar 31 2019 12:56:28

J.U.L.I.A: Among the Stars er et point og click rum-eventyr. Man spiller en dame som har været 60 år i kryo-søvn. Hun bliver vækket af robotter på sit rumskib. Resten af rumskibets besætning er taget ned til en planet ved navn Xenophon. Her er de gået til grunde. Man starter med at slukke en masse brande ombord på rumskibet. Bagefter tager man ned til Xenophon for at opklare hvad der er sket på besætningen. Det er en gold planet med en masse stråling og det er en grundene til de ikke kunne klare sig. Jeg fik ikke opklaret det helt. Jeg tog videre til planeten Ambrosia som er en gold planet men med en bælte af en jungle ved ækvator. Her sendte jeg en robot ud i junglen for at udforske den. Hovedpersonen sagde at vegetationen var overraskende jordisk. Det var ligesom planeter fra Jorden. Robotten tager rundt i junglen. Den stødte på et væsen med en grønlig hud som var som en stor abe. Heldigvis angreb den ikke robotten men forsøgte at kommunikere med robotten. Jeg spillede et spil, hvor jeg skulle lære rumvæsnets sprog at kende. Jeg fik lært det efter måske tre timer foran computeren. Det blev til klokken midnat. Robotten skal videre til væsnets landsby. Det er her jeg er nået til. Jeg fik dog ikke et achievement som er særligt meget værd for at lære sproget.

Der er mange små minispil i J.U.L.I.A.. Jeg kan godt lide spillet.

Mar 31  o J.U.L.I.A.: Among the Stars  Andreas Søe