Newsgroups   fantastik.spil   Reply   Preferences   Help

Subject: Oxenfree
From: andreas jensen soe [at] yahoo.com (Andreas Søe)
Date: Apr 20 2019 12:48:24

Jeg har gennemført Oxenfree som er et adventurespil lavet i Unity. Det er til PC, tablets og spillekonsoller. Jeg har spillet det på PC. Det er en rigtig flot grafik og stemning. Grafikken er typisk rigtig flot på tabletter.

Det handler om fem unge som tager ud for at holde en fest på en ø. Her møder de både spøgelser og dimensionsporte. Det er et godt horrorspil. Der er en del gys. Man kan selv vælge handlingen til en vis grad. Der er en god historie bag. Efter at have brugt tre timer på at gennemføre det, er der en mulighed for at jeg kan prøve igen med nogle andre valg for at se andet og mere af spillet.

Der er en del tidsløkker rundt man skal spole tiden frem igen via tre båndoptagere, fordi den er gået i stå. Ens venner bliver også besatte af ånder ind i mellem. Man får også glint af andre dimensioner og fortiden, når man selv bliver besat. Det er aldrig så svært at finde ud af hvor man skal hen. Handlingen skrider fint frem. Gysene var ret gode. Jeg synes at det er et godt spil.

Apr 20  o Oxenfree  Andreas Søe