Newsgroups   fantastik.announce   Reply   Preferences   Help

Subject: Film, film, film!
From: sorensonian [at] gmail.com (Tue Sorensen)
Followup: fantastik.generel
Date: Oct 22 2014 01:51:46

De næste par dage byder på hele tre filmarrangementer:

Torsdag d. 23. okt. kl. 19.00: På Christianshavns Bibliotek viser Danske
Superheltefans den første NICK FURY-film; en tv-film fra 1998 med David
Hasselhoff i titelrollen. Ikke nogen specielt dårlig film, omend heller
ikke specielt god - men garanteret sjov! Ganske gratis. Husk at være der i
god tid.Evt. tilmelding her:

Søndag d. 26. okt. kl. 13.00: Film/tv-dag hos Klaus Æ. Mogensen. Der
fortsættes med Utena, Doctor Who og en fantastisk film eller to. Ved
spisetid bestilles der mad udefra.

Mandag d. 27. okt. kl. 19.30: Gratisbiografen Laterna Magika slår til igen,
og viser film på Blågårdens Bibliotek (lokale 203 på anden sal, gennem
cafeen). Efter planen skulle vi se enten Ender's Game eller Upside Down.
Jeg ville helst vise den sidste, men den er stadig ikke til at få fat i på
region B Blu-ray med undertekster. Derfor tager jeg Ender's Game og nogle
andre sci-fi Blu-rays med (f.eks. Elysium og Pacific Rim), så kan vi finde
ud af i fællesskab hvad vi har mest lyst til at se (muligvis gider folk
nemlig ikke se Ender's Game).

- Tue

Oct 22  o Film, film, film!  Tue Sorensen