Newsgroups   fantastik.announce   Reply   Preferences   Help

Subject: Nyt fra foreningen Fantastik
From: lister [at] fantastik.dk (www.fantastik.dk)
Followup: fantastik.generel
Date: Jul 16 2019 11:33:54

Så fik jeg sat en erstatning for den gamle announce-liste op. Den fungerer ikke helt som den gamle, men nu er det igen muligt at sende foreningsnyheder ud på mail til dem som har tilmeldt sig.

Om den nye Announce-liste:
Man kan kun modtage email på listen, ikke selv sende. Hvis man svarer på en email, går det kun til listens administrator.
Man kan stadig læse det der kommer ud på announce på news.fantastik.dk, hvis man ikke lige kan finde de relevante emails.
(Men selv om man stadig kan skrive på news.fantastik.dk, kommer det ikke ud på mail-listen).
På hjemmesiden fantastik.dk kan man via menuen tilmelde og framelde sig. Det skal bekræftes med email.
Lige nu er der ikke sat antispam op. Indtil videre prøver vi om spammerne kan lade os være i fred, ellers sætter jeg noget op.

Og til nyhederne:
Vi nåede desværre ikke at få arrangeret en sommer-udflugt i år. Prøver igen næste år.
Der er cafemåde på Cafe Asta i Valby, som sædvanligt d. 20. i måneden, nu på lørdag d. 20 kl 19.
I september er der Fantasticon d. 20-22, så vores cafemøde bliver slået sammen med Fantasticon. Årets tema er afrofuturisme og æresgæsterne er Nisi Shawl og Tade Thompson. Sidstnævnte er nomineret til årets Clarke Award for sin roman Rosewater. Hep på ham i morgen, hvor vinderen afsløres! Se også fantasticon.dk.

Venlig hilsen
Flemming Rasch
Formand for Fantastik

Jul 16  o Nyt fra foreningen Fantastik  www.fantastik.dk