Newsgroups   fantastik.sciencefiction   Reply   Preferences   Help

Subject: Re: Er der liv i rummet?
From: krabat [at] menneske.dk (kenneth krabat)
Date: Jan 04 2018 12:16:41

Agurketidsartikel - DR er ikke en skid interesseret i andet end click-bait. "Er der liv i rummet?" mig i røven. Flytter intet.

Kæft, det er irriterende!

kenneth

On 04 Jan 2018, at 00:36, Flemming Rasch <fantastiknews [at] flasch.dk> wrote:

> Nok ikke lige dem jeg ville have taget til at svare på det spørgsmål. Måske
> ville jeg have taget Solaris og en af Robinson, men det skulle så være
> Aurora og ikke 2312. En klassiker mht. liv i universet er Olaf Stapledons
> Star Maker. En nyere titel er Peter Watts Blindsight. Carl Sagans bog har
> jeg ikke læst, men den virker som er godt valg (har set filmen og har stor
> respekt for Sagan som videnskabsformidler). War of the Worlds er en
> glimrende bog, men har nok ikke meget relevant at sige i dag om liv i
> universet. Jeg ville nok tage en lidt nyere bog. For eksempel en fra
> [...]

Jan 3  v Er der liv i rummet?  Olav M.J. Christiansen
Jan 4  `T Re: Er der liv i rummet?  Flemming Rasch
Jan 4  .`- Re: Er der liv i rummet?  kenneth krabat