Newsgroups   fantastik.sciencefiction   Reply   Preferences   Help

Subject: Re: The Rain
From: krabat [at] menneske.dk (kenneth krabat)
Date: May 05 2018 17:31:58

Har gået og ventet på den. Og har stadig tænkt mig at se den

Men bare til historiebøgerne: Forleden så jeg en lang berigtigelse af oprindelsen til THE RAIN - 400 mennesker, som gennem nogle år havde arbejdet på at lave en sådan serie, som mener at produktionsselskabet bar THE RAIN har nuppet hele fortællingen. Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde det igen, damn.

kenneth

Poet At Large
krabat.menneske.dk
bit.ly/KrabatWorks

On 05 May 2018, at 14:20, Andreas Søe <andreas_jensen_soe [at] yahoo.com> wrote:

> Der er kommet en post-apokalyptisk tv-serie på Netflix og den er oven i
> købet dansk. Det er The Rain. Det handler om en fremtid, hvor der falder
> giftig regn ned som indeholder en virus der slår alle ihjel. Hovedpersonen
> er en pige som er i gang hendes eksamen, da hendes far kommer og henter
> hende. Han kører hende og familien ud til en bunker i en skov. Her skal de
> blive længe. Faren tager afsted igen. Der er noget som han skal ordne.
> Hendes mor bliver slået ihjel af regnen, da de går udenfor bunkeren. Hun og
> [...]

May 5  v The Rain  Andreas Søe
May 5  `T Re: The Rain  kenneth krabat
May 6  .`T Re: The Rain  Andreas Søe
May 6  ..+- Re: The Rain  Andreas Søe
May 6  ..`T Re: The Rain  kenneth krabat
May 7  ...`- Re: The Rain  Andreas J. Søe